Nee ik was niet in de afgebrande disco! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alexandra visser - WaarBenJij.nu Nee ik was niet in de afgebrande disco! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alexandra visser - WaarBenJij.nu

Nee ik was niet in de afgebrande disco!

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

20 April 2008 | Ecuador, Quito

OK.. moet jullie denk ik weer geruststellen: NEE ik was niet in de ´Factory´de discotheek in Quito die gisteren zowaar het nederlandse nieuws haalde.. Volendamse taferelen.. vuurwerk afsteken binnen in de disco. 18 doden en velen gewonden..

Bizar.. ik was op een Drum N Bass feestje met 2 nederlandse vriendinnetjes op t moment dat 1 van hen wordt gebeld vanuit nederland of alles ok is omdat ze op t nieuws over de brand hadden gehoord nog voordat wij iets wisten!

T leven blijft zo spannend hier!!!

Wat ook spannend is: morgen ga ik voor t eerst zelf een workshop geven... wahhh.. vier uur lang voor een groep misionarissen, wie weet wordt ik ook nog bekeerd.. aan de hoeveelheid pogingen me te overtuigen zal dat in ieder geval niet liggen..

Wish me luck..

• 20 April 2008 - 16:36

Kit:

Lex!

je moet wel heel terugkomen hoor!

• 20 April 2008 - 17:52

Anne:

Jee San,
    Lekkere verhaal voor as donderdag ;)
    Wat een enge dingen allemaal, toch echt voorzichtig zijn hier.
    Wij zijn nu 3 dagen hier in Ecuador, en echt ook al van alles gehoord...
    Nou meis, tot de 24e!
    xxx

• 21 April 2008 - 09:31

Jil:

Ik ben het helemaal met Kit eens..