Back to Bilbo Aangenomen voor NOHA!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alexandra visser - WaarBenJij.nu Back to Bilbo Aangenomen voor NOHA!!! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alexandra visser - WaarBenJij.nu

Back to Bilbo Aangenomen voor NOHA!!!

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

27 Juni 2008 | Ecuador, Quito

Hoewel m´n stage bijna afloopt ga ik voorlopig nog lang niet voor goed terug naar Nederland.. een Internationale carrière staat voorlopig op t menu..

Ben aangenomen voor de master Network of Humanitarian Action, NOHA!! Na vele angstige momenten, komt de post wel aan in Spanje, interviews in t Spaans wederom krijg ik net bericht dat ik ben aangenomen!!!! JOEHOEE

ben zoo blij! dit betekent:

back to Baskisch Bilbo... (ga de ETA over de succesvolle taktieken van de FARC leren...)
maar eerst in augustus 2 weken nederland,
dan naar Warschau voor intensief programma, daarna 1 semester Bilbao en 1 semester Dublin..
En daarna nog een half jaar..

Supermooi want meine freund Martín is aangenomen voor een Master aan de Universidad San Pablo in Madrid.. van hem ben ik voorlopig dus ook nog niet af ;)

nu laatste weekje conflicten oplossen in quito.. morgen migranten en vluchtelingen helpen.. daarna op de fiets naar macchu pichu...

dikke besos

  • 27 Juni 2008 - 20:48

    Lex:

    Jezus lex, wat onwijs goed voor elkaar!! Petje af!!! Geniet er nog van!!
    Liefs lex

  • 27 Juni 2008 - 22:14

    Olivier:

    Martin?

  • 28 Juni 2008 - 09:00

    Anne:

    WOW WOW WOW, Want ongelooflijk briljant!!! Moet ik je komend jaar toch missen in het mooie A'dam!
    Vertel eens even meer over je plannen voor Peru!
    XXX

  • 28 Juni 2008 - 09:52

    Tessa:

    Lex!!! Wat fantastisch! Dit zijn nou berichten waar je vrolijk van wordt! Gefeliciteerd!!

  • 28 Juni 2008 - 11:13

    Donia:

    Gefeliciteerd! Super zeg! En petje af dat je de zin en energie had om het allemaal vanaf afstandje te regelen tussen al het stagewerk door. Echt super cool! En ik sluit me aan bij Olivier; Martín? Beso de Barcelona

  • 28 Juni 2008 - 13:55

    Eva:

    Lexxxxxxxx!!! Wat een held ben je!!!! Echt zo mega superdepuper goed! En dat na al je getwijfel over gesprek. Helemaal top!! Geniet, geniet, geniet en ik geniet een beetje mee voor je!!! Hele dikke kus, Eva

  • 29 Juni 2008 - 17:05

    Wimke:

    Hey Alexandra!
    Van harte gefeliciteerd, wat een stap zeg. Kom je me opzoeken in Peru? Zou leuk zijn!
    Groetjes
    Wimke

  • 29 Juni 2008 - 20:21

    Suus:

    Lexy you're the best!!!!

    Super, dan kom ik je zeker opzoeken!!!

    Dikke kus en veel plezier nog de laatste weken!!

    Suus

  • 02 Juli 2008 - 15:19

    Fleur:

    lexie, wat onwijs goed zeg!! WOW, super super gaaf!!! Well done lady!

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 12733

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 12 Januari 2010

Stage Save the Children Lima Peru

15 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: