Shit.. ontdekt..Alexandra bij de FARC - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alexandra visser - WaarBenJij.nu Shit.. ontdekt..Alexandra bij de FARC - Reisverslag uit Quito, Ecuador van alexandra visser - WaarBenJij.nu

Shit.. ontdekt..Alexandra bij de FARC

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

16 Juni 2008 | Ecuador, Quito

Shit... ze zijn me op t spoor...
Nog een Nederlandse bij FARC
BOGOTA - Behalve Tanja Nijmeijer zit er nog een Nederlandse bij de Colombiaanse guerrillabeweging FARC. Dat meldde de Colombiaanse krant El Tiempo maandag.

Tanja Nijmeijer. FOTO EL TIEMPO
De vrouw heeft als nom de guerre 'Alexandra'. El Tiempo baseert zich op het relaas van twee FARC-strijdsters die zich hebben overgegeven aan de autoriteiten.

Tanja Nijmijer kwam in september 2007 in het nieuws. Het leger vond na een bombardement op het FARC-kamp waar ze was haar dagboeken. Daarin vertelt ze over het dagelijkse leven in de FARC: haar frustraties en haar toch nog levende revolutionaire idealen.

• 26 Juni 2008 - 13:46

Sanne:

Hahah ik dacht al, eerst in Baskenland en dan in de buurt van Colombia..het was ook wel een beetje verdacht hoor Lex!!
    Besoooo