kerst en verjaardag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van alexandra visser - WaarBenJij.nu kerst en verjaardag - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van alexandra visser - WaarBenJij.nu

kerst en verjaardag

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

22 December 2005 | Frankrijk, Parijs

ik ben vandaag jarig joehoe! morgen naar la douce france om kerst en oud en nieuw daar met de fam te vieren. gister de meeste mensen gedag gezegd voor de kerst.. boehoee vanochtend ook Gio uitgezwaaid die natuurlijk weer op het nippertje de bus naar het vliegveld had gehaald. Gisternacht dus voor de tweede keer een beetje m´n verjaardag gevierd tegelijk met santo tomas, een groot feest dat vooral buiten (brrr in de vrieskou) wordt gevierd. nu dus lekker verkouden, maar kan lekker twee weken helemaal relaxen, heel veel zin in. Iedereen hele fijne vakantie Zorionak eta urte berri on !!!ç
Muxus (volgende keer bericht in het frans!!
kus

• 22 December 2005 - 18:59

Suzan:

lieve Lexy,

Van harte gefeliciteerd!!! ik hoop dat je een leuke dag hebt en dat het straks leuk is in la france (dat is beter, want dat snap ik tenminste). Ik mail je snel (heb straks vakantie dus eindelijk tijd om rustig te mailen) Have fun today!!! Dikke kus, Suzan

• 22 December 2005 - 20:19

Betty:

Gefeliciteerd met je verjaardag!!! en natuurlijk ook fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!!

• 22 December 2005 - 23:43

Annemiek:

Gefeliciteerd!!
    Roemeens is een beetje Frans en Spaans door elkaar dus dat kan je nu ook al.
    Hele fijne kerst en alvast een heel mooi nieuw jaar! x

• 24 December 2005 - 14:57

Berna:

Hey Lex,
    Happy Birthday! En natuurlijk een hele gezellige kerst met je fam!! xx

• 24 December 2005 - 17:38

Eva:

Hey Lexy!! Reageer eigenlijk nooit op je site, maar toch wel erg benieuwd of mn verjaardags sms naar je spaanse mobiel is aangekomen. Hoop in ieder geval dat je een topdag hebt gehad!! Veel plezier in la douce france!! Dikke kus, Eva