tentamentijd - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van alexandra visser - WaarBenJij.nu tentamentijd - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van alexandra visser - WaarBenJij.nu

tentamentijd

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

20 Januari 2006 | Frankrijk, Parijs

hee lieverds.
het is hier tentamentijd..iets minder feestjes dus en ´veel´studeren.echt heel raar weet niet of ik heel erg onderschat maar heb t lekker rustig.. beetje aantekeningen doorlezen en veel werkstukjes schrijven.allemaal in t spaans,maar dat gaat best redelijk.
heb vorige week eindelijk m´n digitale cameragekocht en al veel plaatjes geschoten.hij is echt heel tof,kan alles zelf instellen..kost wel wat tijd om te oefenen... ik zal zo es eentje op de site zetten.wel leuk om de laatste weken toch nog een goed beeld van de stad voor jullie mee te nemen.
Met giorgio gaat alles nog heel goed, maar t afscheid zit er nu natuurlijk wel heel dichtbij te komen.. er staat al wel een vakantie rome in de planning...
verder niet zoveel bijzonders gebeurd hier, vanavond weer een feestje,maar rustig dus dit keer,iedereen is aan t studeren(maandag beginnen de examens)
ik vlieg de 27ste weer naar nederland.de 15de moet ik hier m´n kamer wel uit, maar ik kan daarna heel relaxt bij sanne twee weekjes logeren. eerste week dan nog een paar dagen met Gio weg en de week daarna proberen aan m´n bachelorscriptie te typen.. (waarschijnlijk over t baskisch conflict..lekker voor de hand liggend nu haha,ow vraagje aan eva: zou jij mij, als de inschrijving open gaat bij de kernvakken willen inschrijven bij internationale orde,macht en veiligheid? m´n nr is 1331507,DANK JE!!!) tot over een dikke maand HAsta la vista!

• 23 Januari 2006 - 12:53

Debora Visser:

gezellig, Santje, om nu weer je berichtjes via deze mail te lezen. Liefs, Mam

• 23 Januari 2006 - 17:18

Cobra:

Hi Alexandra!
    How are you?
    Are you having fun in Bilbao?
    We want to have your news, BUT NOT IN DUTCH!!!
    Un Bacione
    Cobra

• 26 Januari 2006 - 13:16

Betty:

Hola chica! Solamente algunos dias mas para ti.... que pena, no? He visto las fotos y que novio guapo tienes! ;) Te hecho de menos y espero verte pronto en mi piso en Amsterdam. besos betty