alles weer helemaal goed! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu alles weer helemaal goed! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu

alles weer helemaal goed!

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

15 December 2005 | Spanje, Bilbao

olaola!goed nieuws voor degenen die op de hoogte waren van alle relatieperikelen hier. kan jullie gelukkig vertellen dat alles weer helemaal goed is! na een kleine dip alles perfecto! tis nl na 3 hele erge kutdagen weer aan met G. en ben verliefder dan ooit dus dat zit helemaal goed! morgen ga ik feestje geven voor m´n cumpleaños samen met een huisgenootje van sanne. heb ik veel zin in! net laatste les spaans gehad, met champagne en kerstkoekjes, klein feestje voor examen morgen.. aiai denk dat het heel pittig gaat worden. net luistertoets gehad en eergister oral.
raar joh t einde begint hier nu echt een beetje in zicht te komen. echt jammer. laatst bijvoorbeeld láuberge espagnol (casa de los locos) gekeken.. echt naar einde, zo triest! maar natuurlijk ook veel zin om iederen in nederland weer te zien. ga alleen niet in de kerstvakantie naar huis, want moet toch ook een beetje gaan studeren wil ik nog een paar punten halen. morgen is ook al het laatste erasmusfeestje voor de kerstvakantie en die week daarna gaat iedereen al.. sommigen voor altijd! ben ook bezig masters uit aan t zoeken, want als alles goed gaat moet ik daar toch volgend jaar mee gaan beginnen. Echt moeilijk, volgens mij is er echt te veel mogelijk. als iemand een idee heeft? denk dat ik iets van internationale ontwikkelingsstudies wil gaan doen, maar dan het liefst iets dat meer economisch gericht is.
nu weer even koffie drinken om weer de laatste lessen vandaag (tot half acht) aan te kunnen!
Liefs!

  • 17 December 2005 - 13:44

    Juulepuul:

    Lieve San, wat leuk om weer even op je site wat te kunnen lezen, klinkt allemaal goed en een beetje treurig, maar dat hoort er nu eenmaal bij. Ik denk nog vaak terug aan mooie dagen bij jou, cirque de soleil, strand, guggenheim en alle leuke gesprekken die we hadden. Hier is het weer zn normale gang. ben heel hard aan het werken om mijn werkstuk voor een deel af te ronden, maar voel me op dit moment nog heel brak van een gala dat er gister was. Echt op een hele toffe lokatie, in een oud fort op een eiland. daar werden we met bussen en boten naartoe gebracht. wel spannend, want er stond windkracht 10 en het water klotste keihard tegen de boot aan. Lekker dan als je misselijk van een gala terugkomt. er hing dsan ook een zure lucht in bus en boot op terugweg. Van tevoren waren we opgemaakt door de visagiste van IDOLS! heel gaaf, had saar geregeld. we werden in een kapperszaak na sluitingstijd helemaal profi opgemaakt. WQe zagen er allemaal zo mooi uit (en niet allemaal zoals Jamai zoals ik eerst vermoedde.....) Bij Breg en mij had ze 'smokey eyes' gemaakt. Alleen jammer dat Micha er niet was op het gala, had zon zin om met hem te dansen........tot over alweer een weeekje!
    zoen Juul

  • 19 December 2005 - 22:37

    Floor:

    hoi, goed te horen dat je er terug helemaal bovenop bent! En dat ik niet de enige ben die dringend moet beginnen blokken:-s
    Zeg kom je in kerst niet nr huis?
    geniet nog van je laatste erasmusfeestjes!
    een hele dikke knuffel

    Floor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 12728

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 12 Januari 2010

Stage Save the Children Lima Peru

15 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: