bijna kerst! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu bijna kerst! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu

bijna kerst!

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

12 December 2005 | Spanje, Bilbao

lieverds, sorry voor t verwaarlozen van jullie allemaal! heb nu even tien minuutjes om wat te typen. op t moment beetje druk met studeren voor de tentamens die eraan komen, morgen waarschijnlijk mondeling spaans. maar nog niks over gehoord, dus dat is weer goed geregeld.. Vanochtend m´n lieve grote zus uitgezwaaid op t vliegveld. Was heel gezellig, zijn gister naar het cirque du soleil geweest! geweldig, een groot sprookjesspektakel!! Kerstvakantie zit er dus bijna aan te komen, maar ik denk dat ik iedereen nog even wat langer op me laat wachten en in la france avec mes parents blijf om geld uit te sparen, en ik hoorde van qui dat er niet zo bar veel te doen is in t groningse aangzien de zomerreunie helaas maar begrijpelijk niet door gaat. moet jullie lieve gezichtjes dus voorlopig maar even proberen in m´n gedachten op te halen. Volgens mij nog niks verteld van m´n reis twee weken geleden naar valencia. was geweldig!! drie daagjes daar naar roberto geweest samen met sanne (wel 10!! uur in de bus.. ) daarna nog een nacht madrid erachteraangeplakt om eens goed, echt uit te gaan met nu eens een keer geen aiai ik wordt eraf gekikt... later meer kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 12729

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 12 Januari 2010

Stage Save the Children Lima Peru

15 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: