weer bericht sinds lange tijd.. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu weer bericht sinds lange tijd.. - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu

weer bericht sinds lange tijd..

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

17 Oktober 2005 | Spanje, Bilbao

Hee lieve allemaal,
even een kort berichtje weer van mij.. nog 5 minuutjes voordat ik weer college heb. maar ik beloof dat ik snel wat meer zal schrijven.
Gister naar voetbalwedstrijd geweest: Bilbao Athletic tegen Sevilla. superleuk om er zo dicht bij te zitten. jammergenoeg dat het ooit nog best goede team van Bilbao nu echt bizar slecht is geworden en de wedstrijd ook dus ook eindigde in een 1-0 verlies.. volgende keer harder aanmoedigen en alle liedjes leren denk ik!
Zelf ga ik binnenkort ook beginnen met voetbal, haha, we gaan een gemengd 7tal beginnen.. aiai de tijd.. later meer!

OK weer 10 minuutjes tijd om jullie te informeren, ben net naar intro geweest over een ´bergbeklimgroepje´wel leuk, gaan elke week lange tocht door de bergen maken in de buurt van bilbao, en je kan elke week beslissen of je wel of niet mee wilt.
allemaal goede initiatieven om te sporten dus.. ben nl zo vaak moe van het uitgaan hier dat hardlopen er niet meer echt van komt.

Dit weekend weer naar een dorpsfeest geweest, dit keer was het dorp (Durango) heel ver weg 50 min. met de trein. in t begin leek t niet zo leuk, in een of andere soort fabriekshal waren allemaal lelijke superalternatieve spanjaarden NIET aan het dansen op baskische hardrock muziek.. maar gelukkig kwam daarna echt een superleuk bandje die ´ska´ speelde, ik geloof dat ze biok heten. dat bandje maakte de avond weer helemaal goed.

Nog steeds een paar frustraties over m´´n verdwenen bankpasje.. ik heb die namelijk nog steeds niet opgestuurd gekregen...
OK dit was m´n pauze weer tussen 2 lessen, volgende keer zal ik weer eens wat foto´s op de site zetten!

liefs san

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 12952

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 12 Januari 2010

Stage Save the Children Lima Peru

15 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: