week2 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu week2 - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu

week2

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

20 September 2005 | Spanje, Bilbao

de tweede week hier is ook weer voorbijgevlogen, toch heb ik echt t gevoel dat ik hier al heel lang ben. weer heel veel nieuwe mensen leren kennen en nu ook begonnen met sporten... golfsurfen! haha tis echt een farce, eerste dag waren de golven zo hoog dat er een rode vlag op t strand hing (te gevaarlijk om te zwemmen) en gister waren er bijna geen golven. T surfen is wel onwijs zwaar voor je armspieren, dus waarschijnlijk verander ik echt in een bodybuildster. ik heb ondertussen ook besloten welke vakken ik waarschijnlijk ik ga doen:
baskische geschiedenis,latijnsamerika in de actualiteit, islamitische cultuur, oosterse religies, Multiculturalidad y Comunicación Intercultural, en Antropología Social y Cultural. Lekker even wat heel anders dan normaal in Groningen dus. ben benieuwd of ik dit leuker ga vinden dan IO.. Ik kom trouwens niet terug in de herfstvakantie om een tentamen te maken, tis echt ingewikkeld en duur omdat er nog geen rechtstreekse vlucht is en bovendien heb ik nu even geen zin om keihard te gaan studeren terwijl iedereen hier aan t feesten is. net een proef cervantes test intermedio gedaan en die gelukkig gehaald, maar m´n grammatica is echt heel bagger, dus die ga ik dit weekend proberen op te veizelen met een spaans grammaticaboek. verder is t hier nog steeds lekker weer, zit dus veel aan t strand. Ben benieuwd wat er allemaal in nederland gebeurt. ondertussen hebben we een telefoonlijn aangevraagd, dus binnenkort komt er een vast nummer en dan ook internet (over ong. twee weken).
Tot mails allemaal!
AGUR!

  • 20 September 2005 - 12:22

    Tjhien:

    yo kamergenoot,
    lachen joh;
    lekker surfen!
    swel vet; zit je een beetje in die surf-scene?

  • 20 September 2005 - 13:58

    Ankie:

    Wow, zit lekker aan het strand...hm we doen toch iets verkeerd in Nederland. Lekker genieten daar want voor je het weet ben je alweer terug!
    Liefs Ankie

  • 20 September 2005 - 14:02

    Estevan:

    heeey san.
    Is alles ze leuk als je verwachte of nog leuker?
    lijkt surfboarden je ook niet lache, dat zou ik ook wel is willen doen.
    juultje neemt mijn gitaar mee als ze naar je toe gaat kan je ook een beetje leren mingelen. volgens mij leer je in spanje in een paar weken even goed gitaarspelen als ik hier in 4 jaar. maar ach..
    aanstaande vrijdag is mijn party!!!

    volgende week vrijdag begin ik met danslessen. Joris Tim hebben me overgehaald om nog te gaan stijldansen. vorige week proefles gehad, twas wel lachuu. oude klasgenootjes van de Emma weer gezien en ook wat leuke nieuwe mensen leren kennen. Hockey gaat top. twee wedstrijden gespeeld 10 goals voor 0 tegen.

    Dit was mijn weekoverzit :)

    cool trouwens zo´n website

    ciau ciau

  • 20 September 2005 - 14:37

    Betty:

    que bueno que te diviertas!! disfruta un poco mas y hasta pronto.
    un abrazo fuerte, betty

  • 20 September 2005 - 16:53

    Cobra:

    Hola Alexandra!
    All the page is written in dutch.So I don't understand nothing; I think you are enjoyng a lot. Un beso Italiano
    Hasta Luego

  • 20 September 2005 - 18:42

    A Nn E M Ie K:

    Hey roomie uit Romania,

    We willen natuurlijk wel wat meer fotootjes zien na die fantastiese cursus deze zomer!
    Veel plezier daar op het strand en succes met het surfen..

  • 21 September 2005 - 07:30

    Marius Romania:

    hei Alexandra! i'm happy for you and i hope spain will be able to become your sweet home for the next 6 months.. i would love for you to keep me posted with your life there, and i'm gone send you pictures as well from Romania. ps: i definitely need to work on my dutch :) kiss.

  • 23 September 2005 - 21:41

    Edmundo:

    Ei Rosita,
    Me alegra oír que lo pases tán espléndido allí! La música en el Coffee Break no llegará a ser la misma los 6 semanas q vengan... :)
    Mucha suerte con tú español y espero q hablaremos pronto en msn.
    Besito

  • 24 September 2005 - 15:18

    Suus:

    Lieve Lexie, wat leuk dat je het zo naar je zin hebt. Ik kan geen spaans en papiaments kan jij waarschijnlijk niet lezen, dus gewoon nl. Coole verhalen allemaal, en golfsurfen ook echt superleuk. laiverd geniet ervan en ik blijf je verhalen volgen vanonder de palmbomen aan de andere kant van de atlantische oceaan!!!

    dikke kus,

    Suus

  • 26 September 2005 - 09:34

    Tijntje:

    heej meis

    bedankt voor je sms, en eigenlijk wilde ik wel langs komen als ik on barcelona ben.... is dat een beetje te doen? Jaja, heb de topografische kennis van een blondje... Surfen lijkt me wel echt vet! Kan niet wachten op de foto's, kus Tijntje

  • 27 September 2005 - 15:31

    Sylvia:

    Hoi Alexandra!
    Leuk om te lezen hoe het daar is bij jou. Bij mij in Coimbra, Portugal is het ook nog lekker weer. Ik volg nu een talencursus en elke middag is het fijn vertoeven aan de rivier of aan zee! In oktober beginnen m'n colleges pas dus heb nog lekker veel vrije tijd om leuke dingen te doen. Heb nog geen idee wat voor vakken ik hier straks ga/kan volgen, alle verhalen over de Portugese bureaucratie en laksheid zijn waar! Heel veel plezier nog daar. De tijd vliegt voorbij dus geniet ervan! Tot in Groningen! x Sylvia

  • 27 September 2005 - 17:28

    Inghetate ;-):

    hoi Alexandra, doordat ik zelf steeds weg was, heb ik je al veel te lang niet meer kunnen mailen of jou mails lezen of je zien of horen of zo. Maar daar hoop ik nu verandering in te brengen;-)
    je zit daar precies wel goed zeg! En effe een websiteje maken.. tof tof
    Golfsurfen lijkt echt wel reuze! Hier in België kun je eerder waterdruppellopen:-( Maar ah ik zal even van je zonnige foto's genieten en dan kom ik er zo wel weer bovenop!

    Kus
    Floor

    ps ik heb m'n rijbewijs gehaald vandaag! Enkel jammer dat je beter naar Spanje kan vliegen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 12952

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 12 Januari 2010

Stage Save the Children Lima Peru

15 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: