arrived- aangekomen - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu arrived- aangekomen - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu

arrived- aangekomen

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

07 September 2005 | Spanje, Bilbao

Hola iedereen! ik ben goed aangekomen. heb een mooi apartement wat ik deel met een frans en een uruguyaans meisje.
Vandaag uitslag van de test spaans gehad. ben in het hoogste nivo geplaatst!! weet niet helemaal waarom, maar t is in ieder geval heel goed voor m´n spaans.
Ik heb trouwens een nieuw spaans telefoon nummer
0034 699591116
en m´n adres is
c juan de ajuriaguerra 38 piso 5G
gister veel kalimotxos gedronken bij andere erasmussers en vanavond alleen even wat drinken in de stad. heb al heel veel leuke mensen ontmoet en veel spaans gesproken. merk dat dat echt snel vooruitgaat, alleen als ik zoals vandaag moe ben is t moeilijk.
jullie kunnen trouwens allemaal berichtjes achterlaten op deze site, dan blijf ik ook op de hoogte van het koude groningse leventje...
tis hier steeds iets van 22 graden en bewolkt. maar het blijft warm tot eind oktober!
tOT Snel!
Besitos

  • 11 September 2005 - 19:40

    Leo:

    Whiehoeoeo ben de eerste!! Wilde een spaans berichtje achter laten, maar mijn spaans laat me nu al in de steek! Veel plezier Lexy en hou het zielige clubje in Grunn een beetje op de hoogte! Muchos Besos!

  • 11 September 2005 - 20:01

    Maartje Beeker:

    He Lex,

    Dames 4-GHBS 4: 5-1 gewonnen! We gaan nu dus echt voor het linkerrijtje. We hebben een stuk of 4/5 nieuwe mensen in ons team, dus het is nog wel te overzien. Volgende week LiBo dus ik zal je ook wel op de hoogte houden van alle roddels. En kijk af en toe in de dames 4-hyve, dan zie je ook wat ins en outs. Heel leuk dat je deze site hebt, ben benieuwd naar je Spaanse avonturen.
    Adios! Maartje

  • 12 September 2005 - 11:20

    Joelsdepoels:

    Lieve Zuster!! wat mooi deze site, moet wel een slimmerik zijn die jou hiernaartie getipt heeft ;-). blijf alles met veel nieuwsgierigheid volgen. heel vel succes met alle nieuwe dingen, een dikke zoen vanuit mijn stage....foei! Juul

  • 20 September 2005 - 12:05

    Txomin:

    Muy buenas San,.K bueno K lo estas pasando todo super bien,.y k suerte K tienes con el clima,.espero leer mas noticias tuyas,.Cuidate mucho y diviértete mucho,.:-)un beso y abrazo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 12951

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 12 Januari 2010

Stage Save the Children Lima Peru

15 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: