week 3!! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu week 3!! - Reisverslag uit Bilbao, Spanje van alexandra visser - WaarBenJij.nu

week 3!!

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

28 September 2005 | Spanje, Bilbao

Hoi lieve allemaal, superleuk om jullie berichtjes te lezen op deze site!
even een paar dingetjes over afgelopen week:
spaans examen gemaakt en waarschijnlijk wel gehaald (hoop ik). verder heb ik de familietraditie in ere gehouden om in elke stad die je bezoekt een waardevolle persoonlijke bezitting te doneren aan de minder welgestelden... Oftewel: aiaiai, m´n portemonnee is gestolen in IKEA!!!!
gelukkig had ik het allemaal heel goed geregeld en GEEN adreswijziging aan de rabobank doorgegeven. GEEN visa of andere creditcard bij me en m´n ouders NIET gemachtigd. om het allemaal maar even wat spannender te maken. probeer dus nu van de lucht te leven terwijl ik drie weken moet wachten op m´n nieuwe pas. Ook internet heeft wat vertraging, waarschijnlijk gaat het nog 2 weken duren voordat ik vanuit mn eigen kamer met jullie kan babbelen.
LEUKE dingen: verjaardag vam een spaanse vriend van sanne gevier en zelfs bij hem thuis (huis van z´n ouders) uitgenodigd. schijnt nogal uitzonderlijk te zijn hier in spanje. Sanne en ik hadden een verjaardagstaart voor hem gemaakt en was heel leuk om te zien hoe ontzettend blij hij hiermee was! v
Vanochtend eerste colleges in het spaans gevolgd. College betekent hier een les met een groepje van ongeveer 20 studenten. voor de twee vakken die ik heb gevolgd zijn er geen boeken, maar gewoon kopien. vandaar dat bij hen het omschakelen naar ECTS (wat is gebaseerd op bladzijdes literatuur en niet op uren college) nogal lastig wordt...
Ik ben gestopt met de surfcursus omdat ik maar 1 keer in de week tijd hiervoor heb en geen zin heb om tot in december te liggen bibberen in t water..

goed dat waren m´n avonturen weer tot zo ver!
Liefs!

  • 29 September 2005 - 07:07

    Juuul:

    JAAAAAAA ikke benn de eerste die je ,ag ebantwoorden!!
    Gefeliciteerd san, ik ben trots op je dat je mij helpt en versterkt in de familie traditie, dat is fantastisch!! tot snel mails! veel succes met de geldworries, en daarna de porto aan de ketting, dat heeft bij mij ook wonderen gedaan! zoen

  • 29 September 2005 - 10:32

    Anne:

    lieve lieve san!!!!!
    wow klinkt allemaal heel leuk, top joh!!
    maar ontvang jij m'n smsjes wel? ging er een boel sturen maar komen volgens mij niet echt aan..
    heb weinig ge-internet, maarre ga je even een heel rerg lange up-date doen!
    heel veel plezier daar, hele dikke xxx ann

  • 29 September 2005 - 19:56

    Floor:

    En dan hadden mensen me gewaarschuwd dat in Roemenië veel gestolen was. Buiten geld dat naar de bedelende mensen is gegaan kan ik me niet herinneren dat er iemand van ons geld of papieren kwijt geraakt is aan de plaatselijke dieven bendes... Jammer ik dacht dat Pol en Roberto in een beter land leefden :-p (misschien is dat wel nog een idee!om donnaties aan hun te vragen)
    Allezins hou je goed en misschien kun je zelf beginnen bedelen?

    dikke kus
    Ikke

  • 30 September 2005 - 11:07

    Daniele Cobra:

    Hi Alexandra!I don't understand anything because all is written in Dutch, but I can imagine that you enjoy yourself a lot.Last day Stefan was in Terni with me and we enjoy a lot because now is time of medieval parties in my region.
    Como va con el castellano. Y la Espana? Seguro que lo estas pasando de puta madre.
    Un beso Italiano.
    Cobra

  • 30 September 2005 - 19:54

    Iza:

    Good that I have a Dutch boyfriend now :) otherwise wouldnt understand a thing.
    Enjoy Spain!!!

  • 03 Oktober 2005 - 10:16

    Breg:

    Ha Lex!!

    week 3 alweer.. leuk om je avonturen te lezen!! Jammer dat je niet meer komt in oktober! Hier is alles goed!, stuur je binnenkort even een wat langer mailtje..
    Koez Breg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

alexandra
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 12951

Voorgaande reizen:

01 September 2009 - 12 Januari 2010

Stage Save the Children Lima Peru

15 September 2008 - 02 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: