Bijna bijna - Reisverslag uit Lima, Peru van alexandra visser - WaarBenJij.nu Bijna bijna - Reisverslag uit Lima, Peru van alexandra visser - WaarBenJij.nu

Bijna bijna

Door: alexandra

Blijf op de hoogte en volg alexandra

30 Augustus 2009 | Peru, Lima

Hallo hallo!

Bijna bijna is het zover! Morgen vetrek ik naar Brussel om daar de laatste dagen met Martin door te brengen, goed afscheid te nemen en dan dinsdag ochtend het vliegtuig naar Lima in te stappen. Op weg naar een nieuw avontuur in verre landen!

Ben benieuwd wat het gaat worden, spannend om m'n studie nu uit te kunnen gaan voeren, bij Save the Children, in Lima.

Word wel moeilijk om weg te gaan, heb deze zomer enorm van nederland, m'n vrienden en familie hier genoten en wil dit niet graag vaarwel zeggen!

Ik houd iedereen die het wil (je kan je aan- of afmelden) graag op de hoogte de komende 3 maanden!

Bedankt voor de mooie tijd in Nederland iedereen die ik heb mogen zien, en tot mails, hopelijk!!

Liefs,

• 30 Augustus 2009 - 11:12

Kat:

he lex
    Goede reis alvast en geniet nog even van de laatste dagen met elkaar.
    Ik ben ook in brussel dus mocht je nog een gaatje hebben ma aaf.
    Let me know!

liefs

• 06 September 2009 - 15:36

Fleur:

Lexie!

Je bent er al! Hoe zijn je eerste dagen en indrukken?

Veel succes met opstarten en tot horens, xxx